HTML

Online látogató számláló

Ági blog

Végre én is elszántam magam, hogy indítsak egy bloggot. Eddig folyamatosan halogattam. Hogy miről is fog szólni? Még nem tudom. Valószínüleg a velem megtörtént eseményeket fogom leírni. De ez még a jövő zenéje.

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

    

 

 

    

 

 

2010.03.17. 00:24 nagi21

Első bejegyzés

Most, hogy eljutottam idáig, fogalmam sincs mit írjak le így elsőre. Azt sem tudom mennyire fog beválni ez az egész, vagy, hogy egyáltalán milyen időközönként fogok bejegyzéseket készíteni. Eleinte biztos gyakrabban, az újdonság varázsa miatt, de egy idő után, van egy olyan érzésem, hogy egyre ritkábban majd. Egyrészt elég kevés időm van, másrészt sokszor fontosabb dolgokon jár az agyam.

Mostanság nem sok minden történt velem. Reggel elmegyek dolgozni, majd este hazajövök. Így játszódnak le a napjaim, kívéve ha éppen szabadnapos vagyok. Nem mintha akkor olyan érdekes dolgok történnének, de legalább tudok pihenni egy kicsit.:)

Ha minden jól megy, akkor most két nap is itthon leszek (ezt meg kell becsülni, hiszen nagyon ritkán van ilyen), úgyhogy szerkesztgethetem tovább a blogom és a honlapom. Persze be van tervezve, hogy átmegyek a mamihoz Theoval (ő a nyuszim) együtt, hiszen még nem mutattam be őt neki. Na és persze itt lenne az ideje egy kiadós takarításnak is. Azért szerencsére a két napba sok minden belefér. Mondjuk magamat ismerve nem hiszem, hogy korán kelnék, hacsak Theo fel nem kelt, egyszer - kétszer már előfordult ilyen.

 

Nyuszikámról pár szó, hiszen a továbbiakban gyakran fog szóba kerülni.

Ő a legnagyobb pozitívum a napjaimban. Mondjuk egyre inkább hasonlít egy huligánra.:) Mindent megtesz, hogy megkeserítse az életem. Ez persze nem igazán sikerül neki, hiszen imádom őt, akármit is csináljon. Egy ilyen kis állatra nem lehet haragudni, mivel színt hoz az ember életébe. Mindíg sikerül megnevettetnie és nagyon hálás tud lenni, ha az ember foglalkozik vele. Mióta nálam van sokkal vidámabbnak érzem magam. Most is itt van mellettem. Egyszerűen lefekszik a székem alá, néha megszaglászik egy kicsit én pedig lehajolok hozzá és megsimizem, azután itt bohóckodik össze - vissza...

Egy hónapja lakik velünk. Eléggé meg kellett küzdenem anyuval, hogy tarthassak háziállatot, de minden kínlódást megért. Most már anyut is teljesen elbűvölte, hiszen magávalragadó a természete. Kezd egyre bohókásabbá válni, ismerkedik a környezetével, de sokszor megijed és visszafut hozzánk. Igazi kis egyéniség lesz belőle.

 

Anyuékról pár szó:

Apu már régen meghalt. Pár évre rá anyu talált magának társat, aminek én örülök, hiszen nem lehetek majd mindíg mellette. Szerencsére jól kijövünk egymással, ami azért fontos, mert még velük élek. Hiába szeretnék elköltözni, a mai világban ez nem olyan egyszerű. Albérletre nem telik, főleg ilyen fizetésből. Saját lakásra pedig csak akkor lesz esélyem, ha öröklök. Reméljük ez még jó sokára fog bekövetkezni.

Azért nincs nagy gáz, nem sok mindenbe szólnak bele anyuék. Az a jó, hogy tisztába vannak vele, hogy én már felnőttem és nem gyerekként kezelnek.

 

Barátok:

Na abból nem rendelkezek sokkal, ami nem is baj, hiszen nem a mennyiség számít, hanem a minőség, mint tudjuk. A barátaim többnyire a kollégáim közülm kerülnek ki, ami több szempontból is jó. Egyrészt mindennap találkozunk és meg tudunk beszélni mindent. Másrészt, ha együtt vagyunk gyorsabban megy az idő, és a munka is szórakoztatóbb.

Összejárni csak nagyritkán szoktunk, dehát mindenkinek megvan a maga kis családja és szeretné velük eltölteni az idejét. Ez így is van rendjén, hiszen már nem dedósok vagyunk, hanem felelősségteljes felnöttek, még ha ez rajtam nem is mindíg látszik.:)

Discoba sem nagyon szoktam járni, de az az igazság, hogy nem is vágyok oda. Számomra sokkal szórakoztatóbb ha elolvasok egy jó könyvet, vagy meghalgatom az egyik kedvenc albumomat.

Azt hiszem eggyenlőre elég ennyi belőlem, hiszen ha most elmesélem az egész életem, akkor mi marad máskorra. Na meg persze már így is eléggé hosszúra nyúlt ez a kis bemutatkozás. Ráadásul az a tapasztalatom, hogy az emberek hajlamosak továbbszaladni a hosszú bejegyzéseken.

Ági voltam, sziasztok!

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://nagi.blog.hu/api/trackback/id/tr581845907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

háziállat@blog.hu 2010.03.17. 20:27:10

Sajnálom hogy a nyusziról nem láttam fotót, szivesen megnéztem volna. A nyuszik, márcsak ilyen természetüek és édesek:)

nagi21 2010.03.18. 02:31:20

Nemsokára fogok felrakni képet. Mondjuk a következő bejegyzésben:)
Köszönöm a hozzászólást!

Juditkaa 2010.03.22. 18:53:31

berrymops.gportal.hu/picview.php?prt=557887&gid=2314604&index=30

Remélem segítettem;)
Hogy vagytok? Nem sieted el a következőt:))
Sok Puszi, Judit

Juditkaa 2010.03.22. 19:09:45

berrymops.gportal.hu/gindex.php?pg=26519964&gid=2677692

Nem akarja... Teleírogatom a blogot, remélem tudod törölni a sok hsz-t:)

nagi21 2010.03.22. 21:11:01

Tényleg nem siettem el, de nagyon nehezen barátkozom meg a szerkesztéssel. Theo honlapját ezerszer egyszerűbb volt megcsinálni. Nem értem miért. Azt hittem egy blog elkészítése egyszerűbb mint a honlapszerkesztés. Hát tévedtem.

Ahhoz meg, hogy új bejegyzést írjak össze kellene szednem a gondolataimat, de estére már hulla vagyok fizikálisan és szellemileg is. Majd ha szabadnapos leszek írok.

Juditkaa 2010.03.23. 12:17:57

Mi a honlap címe? Azt hiszem az nem volt iwiwen.
Puszi

nagi21 2010.03.23. 22:56:56

Mármint Theo-é?
www.theodore.gportal.hu/
Eleinte fent volt iwiwen, de mikor csináltam magamnak blogot átjavítottam.
Majd megpróbálok berakni ide egy linket, csak ahhoz nyugodtnak kell lennem:)
Egyébként lehet, hogy az idegtől kidobnám az ablakon a gépet.
süti beállítások módosítása